Regulamin stary (poprzedni serwis do 17.06.2021)

Sklep UrbanCity – sklep internetowy działający pod adresem http://www.urbancity.pl. Sklep internetowy pośredniczy w sprzedaży Produktów i umożliwia składanie Zamówień. Wszystkie zdjęcia, oraz materiały graficzne, a także teksty i definicje są wyłączną własnością firmy New Media s.c. i są chronione prawem autorskim. Kopiowanie w całości lub też fragmentach elementów Sklepu UrbanCity bez wyraźnego, pisemnego zezwolenia wspólników firmy New Media s.c. jest zabronione.

Właściciel sklepu – właścicielem sklepu internetowego UrbanCity działający pod adresem http://www.urbancity.pl jest New Media s.c. mającą siedzibę przy ul. Żmigrodzkiej 249 B, 51-129 Wrocław; NIP: 894-282-45-09; REGON: 020048623, której to wspólnicy wpisani są do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej pod nr NIP 6821552577 oraz 8981607897.

Adres wysyłkowy – wszelką korespondencję, zwroty (odstąpienia od umowy), wymiany i reklamacje towarów proszę kierować na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249 B, 51-129 Wrocław

Przeglądarka internetowa – oprogramowanie pozwalające na przeglądanie zawartości sklepu UrbanCity. W celu prawidłowego działania sklepu UrbanCity. Przeglądarka internetowa powinna mieć włączoną obsługę 'Cookies' (domyślnie tak jest) obsługiwać JavaScript oraz DHTML i prawidłowo interpretować style dokumentu (CSS). Obsługa JavaScript jest niezbędna do dokonania Płatności za pośrednictwem DotPay. Więcej o zakresie i sposobach wykorzystywania plików Cookies znajduje się w Polityce Prywatności. Ponadto informuje się Użytkowników końcowych, że serwis UrbanCity wykorzystuje pliki 'Cookies' dotyczące zachowań Użytkowników w serwisie.

Produkty – towary oferowane na stronach sklepu UrbanCity. Wszystkie nazwy produktów i znaki towarowe są wyłączną własnością ich producentów i podlegają prawnej ochronie. Zgodnie z obowiązującym prawem informujemy, że właściciel sklepu jest importerem (wprowadzającym do obrotu na teren RP) sprzedawanych przez siebie produktów. Oferta i ceny produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Ceny produktów są podawane z PLN i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Produkty w sklepie UrbanCity są szczegółowo oznaczone nr np.: [01]10230 (nr produktu pokazuje się na stronie koszyka po dodaniu produktu do koszyka). Na stronie znajduje się podstawowa informacja o właściwościach i rozmiarach produktu, o jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. Zdjęcia produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Informujemy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Produkty z naturalnych włókien barwione na ciemne kolory mogą barwić inną odzież podczas prania. Mogą również barwić jasne części ubrania podczas noszenia (zwłaszcza jeansy tzw. raw material). Szczegółowy opis i metody konserwacji produktu znajdują się na metce lub opakowaniu. Wymiary Produktów są rzeczywiste dokładność pomiaru wynosi ±2 cm.

Produkty PRE-ORDER – specjalnie oznaczone produkty, których fizycznie nie ma w sklepie a ich data premiery jest ściśle określona. W opisie produktu znajduje się dokładna data wysyłki zamówienia z produktem pre-order.

Opis produktu – na stronie produktu znajdują się najważniejsze informacje o produkcie, cena produktu, dostępne rozmiary produktu. Czas realizacji zamówienia jest podawany jedynie w przypadku gdy produkt nie znajduje się na magazynie (dotyczy produktów na ściąganych na specjalne zamówienia, produktów pre-order).

Rozmiary produktu – są umieszczone w tabeli rozmiarów na stronie produktu. Wymiary produktów są rzeczywiste dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna - mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.

Kod rabatowy – unikalny kod jaki czasami pojawia się na zaprzyjaźnionych z nami portalach internetowych, a także przy różnych akcjach promocyjnych i marketingowych. Wpisanie i zatwierdzenie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia umożliwia uzyskanie rabatu w wysokości podanej w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Kod rabatowy jest ograniczony czasowo (w przypadku braku czasu obowiązywania, jest on domyślny i równy 2 tygodniom). Zastosowanie kodu rabatowego jest możliwe jedynie w momencie składania zamówienia na stronie koszyka. Niektóre przecenione towary mogą być wyłączone z działania kodu rabatowego wówczas w opisie pojawi się informacja: "Cena promocyjna produktu - nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym."

Karta podarunkowa – AKTUALNIE JEJ ZAKUP NIE JEST MOŻLIWY - FUNKCJONALNOŚĆ W PRZEBUDOWIE (wyłączona). Wykupienie karty podarunkowej jest doskonałym sposobem na zrobienie prezentu bliskiej osobie. Użytkownik sam ustala wielkość karty podarunkowej, należy przy tym wziąć pod uwagę koszt wysyłki, jaki jest doliczany do ceny produktu w momencie realizacji karty podarunkowej. Nie zapomnij o załączeniu kilku ciepłych słów od siebie. Unikalny kod wykupionej karty podarunkowej jest wysyłany z odpowiednim wyjaśnieniem na podany adres mailowy obdarowanego (bliskiej nam osoby), po wpłynięciu wpłaty za kartę. Realizacja karty podarunkowej następuje wyłącznie poprzez wpisanie unikalnego kodu karty podarunkowej w miejscu jednoznacznie oznaczonym na stronie koszyka oraz po jego zatwierdzeniu. Wartość karty podarunkowej musi być w pełni wykorzystana przy robieniu zakupów w sklepie UrbanCity. Karty podarunkowe nie są wymieniane na pieniądze. Ważność karty podarunkowej wynosi 6 miesięcy i w tym czasie należy wykorzystać otrzymany kod z karty podarunkowej. Sklep UrbanCity nie ponosi odpowiedzialności za błędy użytkownika przy kreowaniu karty skutkujące jej dostarczeniem niewłaściwej osobie (np. błędnie podany adres e-mail Użytkownika).

Cena produktu – ceny produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki - cena produktu nie zawiera ceny przesyłki. Oferta i ceny produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Sklep UrbanCity zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen produktów nie może nastąpić po złożeniu zamówienia przez Klienta.

Cena hurtowa – ceny hurtowe produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Cena hurtowa produktu nie zawiera ceny przesyłki. Cena hurtowa jest widoczna jedynie uprawnionym Klientom po procesie logowania Klienta hurtowego. Sklep UrbanCity zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach hurtowych produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zastrzegamy możliwość zmian cen hurtowych produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta hurtowego lub przedsiębiorcę po uprzedniej konsultacji z zamawiającym.

Cena przesyłki – do ceny produktu w sklepie należy doliczyć cenę przesyłki. Cena przesyłki jest stała i zależy jedynie od wyboru sposobu płatności. W ramach jednego zamówienia cenę przesyłki dolicza się tylko raz. Cena przesyłki w obrębie całej Polski wynosi odpowiednio 10 zł przy przedpłacie, 14 zł przy pobraniu. Przy zamówieniu produktów na kwotę powyżej 100 zł oraz 50 zł dla stałych Klientów z Polski cena przesyłki jest gratis. Przesyłka gratis ozn. obniżenie ceny produktów o wartość kosztów wysyłki. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych. Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy. W przypadku wysyłki za granicę cena przesyłki wynosi 50 zł i w takim wypadku jest możliwa jedynie opcja przy przedpłacie. Cena przesyłki przy zamówieniu hurtowym może być większa i zależeć od ilości i ciężaru paczek w jakich wysyłamy zamówienie hurtowe.

Zdjęcia produktów – zdjęcia produktów są wykonywane przez właściciela sklepu UrbanCity. Zdjęcia produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Informujemy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Nie wykonujemy zdjęć dodatkowych produktu na życzenie Klienta. Wszelkie wykorzystywanie zdjęć, kopiowanie w całości bądź fragmentach bez pisemnej zgody właściciela sklepu jest zabronione.

Dostępność produktów – wszystkie oferowane produkty w sklepie UrbanCity są dostępne, chyba że w opisie produktu jest opisane inaczej. W wyjątkowych sytuacjach takich jak np. równoczesny zakup przez kilku Klientów tego samego produktu lub przez inny błąd techniczny sklepu może okazać się, że produkt nie będzie dostępny. W takim wypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Klientem informując o zaistniałej sytuacji. Dla zarejestrowanych Klientów oferujemy schowek, który ostrzega gdy produkt jest na wyczerpaniu.

Zamówienie – Klient może zamówić produkty 24h na dobę za pośrednictwem sklepu internetowego, wysyłając e-mail: [email protected]lub SMS pod nr 694-671-332, a także telefonicznie w godzinach pracy magazynu. Zamawiane produkty telefonicznie, e-mailowo lub poprzez SMS wysyłamy wyłącznie za pobraniem. SMS/email powinien zawierać imię i nazwisko, adres, nr telefonu kontaktowego, nr produktu (lub jego dokładną nazwę i markę) i jego rozmiar. Gdy Klient w momencie składania zamówienia nie ukończył 18 lat, oświadcza, że poinformował o zamówieniu swojego opiekuna prawnego. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy właścicielem sklepu, a Klientem., z zastrzeżeniem warunków dot. Klientów hurtowych i ceny hurtowej co do możliwości zmian przez właściciela sklepu cen hurtowych produktów po złożeniu zamówienia przez Klienta hurtowego i/lub przedsiębiorcę po uprzedniej konsultacji z zamawiającym. Jeżeli sklep nie może zrealizować zamówienia, wtedy niezwłocznie powiadamia Klienta o zaistniałej sytuacji.

Zamówienie hurtowe – Klient hurtowy może zamówić produkty w cenach hurtowych 24h na dobę za pośrednictwem sklepu UrbanCity po uprzednim logowaniu. Klient hurtowy dokonujący dalszej odsprzedaży prowadzonej zwłaszcza dla konsumentów detalicznych, zobowiązany jest do właściwego oznaczenia odzieży zgodnego z obowiązującymi przepisami i wymogami PIH (nazwa Produktu, skład odzieży, oznaczenie importera itp.). Niezbędne dane są prezentowane na stronie produktu. Minimalna wartość zamówienia hurtowego to 1000 zł. Produkty w zamówieniu hurtowym nie podlegają zwrotom i wymianom. Klient hurtowy dokonując zamówienia oświadcza, że zna niniejszy regulamin i go akceptuje. Właściciel sklepu może odmówić sprzedaży marek, których sprzedaż koliduje z oficjalnymi kanałami dystrybucyjnymi. Więcej na temat form współpracy hurtowej znajduje się na stronie www.new-media.pl

Zamówienie PRE-ORDER - zamówienie przedpremierowe (przedsprzedaż), dotyczyć może każdego rodzaju asortymentu. Zamówienia składane są z wyprzedzeniem na produkt jeszcze niedostępny. Wysyłka takiego zamówienia następuje tuż przed premierą produktu (informacje znajdują się w opisie produktu). Tak aby w dniu premiery kupujący miał u siebie zamówiony wcześniej produkt. Zamówienia te nie podlegają formie płatności: za pobraniem. Są realizowane niezależnie w terminie określonym w opisie produktów pre-order.

Status zamówienia – jednoznacznie określa stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd statusu zamówienia możliwy jest dla zarejestrowanych klientów po uprzednim zalogowaniu się, zaś osoby niezarejestrowane otrzymują informację o statusie zamówienia drogą mailową.

Poniżej lista i krótki opis możliwych statusów zamówień:
• oczekujące (za pobraniem) - zamówienia oczekujące na wysyłkę za pobraniem
• wysłane - zamówienia wysłane z nadanym nr listu przewozowego
• opłacone - zamówienia opłacone oczekują na wysyłkę
• oczekujące (płatności online) - zamówienia oczekujące na wpłatę w serwisie DotPay
• anulowane (płatności online) - zamówienia, które nie zostały opłacone w serwisie DotPay w wyznaczonym terminie, lecz cały czas istnieją w systemie i mogą zostać opłacone w najbliższym terminie.
• anulowane - zamówienia anulowane przed wysyłką
• nieodebrane - zamówienia wysłane do Klienta, które wróciły do sklepu nieodebrane przez Klient
• w kasie - status przejściowy stosowany w trakcie realizacji zamówienia, lecz jeszcze przed jego końcowym zatwierdzeniem. Zamówienia ze statusem końcowym w kasie nie rezerwują produktów na magazynie, oznaczają wystąpienie problemu technicznego i nie są realizowane przez obsługę sklepu.
• wymiana - zamówienie złożone w celu rezerwacji produktu na wymianę, zostanie wysłane wtedy gdy dojdzie do sklepu paczka od Klienta z produktem/produktami na wymianę
• pre-order (płatności online) - zamówienia pre-order oczekujące na wpłatę w serwisie DotPay
• pre-Order (opłacone) - zamówienia pre-order opłacone, wysyłka zamówień nastąpi w dniu wyznaczonym w opisie produktu pre-order

Wysyłka zamówienia – zamówione produkty są wysyłane za pośrednictwem dwóch firm kurierskich:

  • DPD - wysyłki zamówień za pobraniem realizowane wyłącznie na terenie Polski. Wysyłki produktów przy przedpłacie na konto wysyłane są do Polski jak i do wymienionych krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy, USA
  • Paczkomaty InPost- wysyłki zamówień do paczkomatów realizowane są wyłącznie za przedpłatą (czyli usługa nie dotyczy pobrań). Adresem dostawy będzie adres Paczkomatu, który Klient wybrał w czasie składania zamówienia i wybór swój zatwierdził. Usługa Paczkomaty InPost dostępna jest wyłącznie na terytorium Polski.

Przesyłka – towar zamówiony w sklepie UrbanCity może zostać dostarczony na wskazany przez Klienta adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (w przypadku Paczkomatu na adres Paczkomatu wybrany przez Klienta) lub poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej do wybranych krajów Unii Europejskiej i do USA. Skompletowane i spakowane zamówienie z naklejoną etykietą adresową jest przekazywane Kurierowi. Przesyłki są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony), owinięte taśmą firmową i ubezpieczone. Status przesyłki można monitorować na stronie DPD lub Paczkomaty InPost. Informacje dotyczące stanu przesyłki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do magazynu firmy kurierskiej, około godzin wieczornych w dniu nadania. W przypadku, gdy kurier dostarczy Klientowi uszkodzoną przesyłkę należy odmówić odbioru lub otworzyć ją w obecności przedstawiciela Kuriera. W przypadku stwierdzenia braku prosimy sporządzić protokół stanu przesyłki i towaru, oraz prosimy skontaktować się z obsługą Sklepu. Sklep niezależnie od procedury trwającej u Kuriera dośle brakujący produkt lub zwróci jego równowartość przelewem lub przekazem pocztowym. Przedsiębiorca i Klient hurtowy jest zobowiązany otworzyć i zbadać stan przesyłki i jej zawartość po otrzymaniu.

Rezygnacja z zamówienia – Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia, do momentu wysyłki produktu. Należy wówczas wysłać email [email protected] lub SMS pod nr 694-671-332, a także telefonicznie w godzinach pracy magazynu.

Płatność – informacja o całkowitej wartości zamówienia, która obejmuje cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia, jest każdorazowo podawana na stronie internetowej sklepu Urban City UrbanCity.pl w trakcie składania zamówienia, w tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia. Są to całkowite koszty, które Klient zobowiązany jest zapłacić wraz z należnymi podatkami i kosztami dostarczenia Produktu. Za zamówienie można zapłacić za pobraniem (jedynie w przypadku wysyłki w obrębie Polski) - czyli Kurierowi w momencie dostarczenia zamówienia pod wskazany adres, lub dokonać przedpłaty. Przedpłatę można wykonać za pomocą przelewu bankowego, przekazu lub karty kredytowej. Pełne bezpieczeństwo transakcji jest gwarantowane przez wyspecjalizowaną w płatnościach internetowych firmę DotPay. właściciela platformy DotPay. Przedpłatę za zamówienie dostarczane poza granice Rzeczpospolitej Polskiej można dokonać również za pośrednictwem platformy PayPal.

Płatność odroczona - usługa 'Kup teraz, zapłać później z DotPay' to metoda płatności dzięki, której zakup może stać się wygodniejszy i przyjemniejszy. Za pomocą tego rozwiązania Użytkownik może dokonać zakupu produktu i wykonać płatność aż do 30 dni od daty złożenia zamówienia, zachowując prawo zwrotu bez obawy o dodatkowe koszty. A po upływie 30 dni dodatkowo może rozłożyć sobie płatność na wygodne raty: 3, 6 lub 12 miesięcy. Wszystkie szczegółowe informacje oraz wskazówki znajdują się na stronie usługodawcy DotPay 'Kup teraz, zapłać później'

Magazyn – miejsce, w którym następuje realizacja i kompletowanie zamówień Klientów. Godziny pracy magazynu to od pon. do czw. 7-15 w pt. 7-14.

Kurier – skompletowane zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub Paczkomaty InPost. W momencie przekazania przesyłki kurierowi Klient dostaje informacje, na podany w procesie zamówienia adres mailowy, z nr przesyłki oraz odniesieniem do jej śledzenia. Przesyłkę można monitorować na stronie DPD lub Paczkomaty InPost. Przesyłki kurierskie są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony) i ubezpieczone.

Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim sklep UrbanCity skompletuje zamówienie i wyśle z magazynu na adres podany przez Klienta. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że jest w opisie produktu podany inny termin). W okresie świątecznym, oraz po akcjach promocyjnych typu Black Friday, Cyber Monday lub w wyniku innych zdarzeń losowych czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 3-4 Dni roboczych. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych dostawy w tym numeru telefonu.

Czas dostawy – czas, w jakim kurier przesyłkę odebraną z magazynu dostarczy na adres podany przez Klienta. Standardowy Czas dostawy od 1 do 2 dni roboczych (na terenie Polski). W przypadku wysyłki do następujących Państw: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy. Czas dostawy waha się od 3 do 5 dni roboczych. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych osobowych. W celu ułatwienia doręczenia przesyłki przez kuriera sugeruje się również podanie numeru telefonu. Do zamówienia dołączany jest dowód zakupu (paragon lub faktura).

Dowód zakupu – dowodem zakupu jest np.: paragon (lub faktura), który Klient otrzymuje w przesyłce wraz z produktami, a także każdy inny dokument, który jest dowodem na ich zakup w sklepie UrbanCity. Dowód zakupu uprawnia do odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) oraz reklamacji z tytułu gwarancji lub Rękojmi.

Wymiana – (dotyczy Konsumenta) jeśli otrzymany produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań można odesłać go w ciągu 30 dni od daty otrzymania. Prosimy aby produkt był zwrócony w stanie niezmienionym. Do paczki prosimy dołączyć FORMULARZ WYMIANY oraz paragon. Opakowanie produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. Etykiety oraz taśmy klejącej prosimy NIE naklejać bezpośrednio na oryginalne pudełko z obuwiem. Proszę owinąć je papierem lub folią (np.: streczem) lub włożyć do innego kartonu. Etykiety prosimy naklejać na wcześniej zabezpieczone pudełko. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. W międzyczasie Konsument może zamówić produkt na wymianę w sklepie UrbanCity. Koszt wymiany 10 zł - jest to koszt ponownej wysyłki towaru. W przypadku ewentualnej nadpłaty pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie późnij niż do 14 dni roboczych, od daty otrzymania przesyłki z wymianą.

Odstąpienie od umowy (zwrot) – (dotyczy wyłącznie Konsumenta) jeśli otrzymany produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań, Konsument może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do paczki prosimy dołączyć FORMULARZ ZWROTU i dowód zakupu. Opakowanie produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. Etykiety oraz taśmy klejącej prosimy NIE naklejać bezpośrednio na oryginalne pudełko z obuwiem. Proszę owinąć je papierem lub folią (np.: streczem) lub włożyć do innego kartonu. Etykiety prosimy naklejać na wcześniej zabezpieczone pudełko. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować sklep np.: pismem wysłanym na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249 B, 51-129 Wrocław, lub pocztą elektroniczną na adres: [email protected] o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu można użyć FORMULARZA ODSTĄPIENIA, który stanowi załącznik do regulaminu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Szczegółowe prawa Konsumenta określa ustawa.

Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

  1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

Zwrot w przypadku 'Kup teraz, zapłać później'- zwrotu w serwisie UrbanCity możesz dokonać w ciągu 30 dni. Z uwagi na fakt, iż Użytkownicy naszego serwisu wpisują dane do zwrotu środków w FORMULARZ ZWROTU, w związku z czym dane te mogą być różne i często są inne niż pierwotna transakcja (przelew Klient → Sklep). Uczulamy Użytkowników korzystających z metody płatności 'Kup teraz, zapłać później', że ZWROT ŚRODKÓW nastąpi na dane wskazane w formularzu i Klient o tym decyduje:

  • jeśli Użytkownik wpisze dane do przelewu na rachunek własny/prywatny, pieniądze zostaną zwrócone dokładnie na to wskazane konto Klienta, podobnie będzie w przypadku konta PayPal (wówczas Klient powinien pamiętać o swoim zobowiązaniu wobec DotPay, jakie powstało gdy składał zamówienie)
  • jeśli Użytkownik poprosi o zwrot na DotPay pieniądze zostaną zwrócone do DotPay a zobowiązanie Klient → DotPay będzie automatycznie rozwiązane
  • jeśli Użytkownik nie sprecyzuje tych danych w żaden sposób, pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą którą Użytkownik płacił za zamówienie (przelew Klient → Sklep), zgodnie z literą prawa, jeśli nie będzie do DotPay Użytkownik powinien również pamiętać o swoim zobowiązaniu.

Reklamacja – sprzedawca jest obowiązany dostarczyć rzecz bez wad. Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121). Jeśli zakupiony produkt posiada wady prosimy wypełnić FORMULARZ REKLAMACJI i odesłać czysty produkt wraz z FORMULARZA REKLAMACJI oraz dowodem zakupu. Opakowanie produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki.

Klient proszony jest o to, aby w treści zgłoszenia reklamacji umieścił następujące informacje:

  • imię i nazwisko (nazwa podmiotu)
  • adres do korespondencji
  • adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który chce, ażeby została wysłana odpowiedź sklepu na reklamację
  • datę zakupu produktu
  • rodzaj reklamowanego produktu
  • możliwie dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia
  • żądanie Klienta, sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji
    Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru w postaci kopii paragonu lub faktury, wydruku z rachunku bankowego, wydruku z karty płatniczej bądź inny dowód.

    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
    Jeżeli produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
    Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

    Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Kupującego jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwej rzeczy w sposób wybrany przez Kupującego:
  • jest niemożliwe
  • w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową, wymagałoby nadmiernych kosztów gdy koszty wymiany lub naprawy przewyższają cenę rzeczy sprzedanej- w przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca

    Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

    W ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu rozstrzygamy zasadność Reklamacji (dotyczy Konsumenta). W przypadku uznania Reklamacji Produkt zostaje naprawiony bądź wymieniony na identyczny pozbawiony wad w rozsądnym czasie. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie. Zwracamy również koszty wysyłki jakie ponosi Klient. Koszty przesyłki powinny być uzasadnione także ekonomicznie dlatego proponujemy aby skorzystać z usług Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

    W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest odsyłany do Klienta w niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego. Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

    Konsument jako Klient sklepu UrbanCity ma prawo skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń konsumenckich, które polegają m.in. na:
    a) prawie do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sklepem UrbanCity,
    b) prawie do skierowania wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego, który działała przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej o rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zawartej umowy sprzedaży.
    Skorzystanie z ww. praw jest dobrowolne i zarówno Konsument jak i sklep UrbanCity celem zastosowania jej powinni wyrazić zgodę na to postępowanie.

    Konsument jest informowany o tym że Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

    Wniosek Konsumenta do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej może dotyczyć wniosku o mediację, wniosku o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Wskazane instytucje w swoich jednostkach oraz na stronach internetowych powinni udostępniać wzory wniosków.

    Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są Konsumentom sw siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  • www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
  • www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  • www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

    Konsument w zakresie sporu transgranicznego ma prawo korzystania z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

Dane osobowe – informacje, które są podawane w trakcie wprowadzania zamówienia celem jego wysyłki. Proces podawania danych osobowych jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., Nr 133, poz 883) określa zasady postępowania przy przetwarzaniu danych osobowych oraz prawa osób fizycznych, których dane osobowe są lub mogą być przetwarzane w zbiorach danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane przez właściciela sklepu zgodnie z art. 23 ust.1 pkt 3,4 i 5 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, przetwarzane są jedynie w celach realizacji wysyłkowej sprzedaży produktów. Właściciel sklepu gwarantuje realizację uprawnień wynikających z wyżej wymienionej ustawy, tzn. umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i ich poprawienie lub usunięcie. Zbiór danych osobowych jest zarejestrowany w GIODO.

Klient – to:

  • osoba fizyczna mająca ukończony 13. rok życia, która zawiera umowę należącą do umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego jednak do czasu ukończenia 18. roku życia wymaga się zgody przedstawiciela ustawowego tej osoby do zawarcia przez nią umowy, chyba że zgodnie z przepisami prawa posiada ona pełną zdolność do czynności prawnych
  • osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną, która składa zamówienie za pośrednictwem sklepu - zawiera umowę sprzedaży z właścicielem sklepu i jest nim Konsument zgodnie z art. 22 [1] ustawy kodeks cywilny oraz przedsiębiorca z zastrzeżeniem specjalnych regulacji dla Klienta hurtowego
  • Klientem mogą być również osoby niepełnoletnie, które ukończyły 13 rok życia w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (w szczególności art. 14 § 2 Kodeksu Cywilnego)
    Część zapisów Regulaminu dotyczy tylko Konsumentów, co jest wprost określone.

Rejestracja Klienta – rejestracja umożliwia zapamiętanie w bazie sklepu danych osobowych Klienta oraz historii jego zamówień. Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest podać unikalne i znane tylko sobie hasło. Proces rejestracji jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.

Logowanie Klienta – proces w którym zarejestrowany Klient wprowadza swój adres mailowy oraz hasło jakie ustalił w procesie Rejestracji. Proces Logowania jest bezpieczny i szyfrowany protokołem https. Zalogowany Klient ma wgląd w status zamówień oraz historię swoich zamówień, a także może korzystać ze schowka.

Stały Klient – Klient z Polski, który przez ostanie 9 miesięcy dokonał zamówień w sklepie UrbanCity na łączną kwotę powyżej 1000 zł (jeden tysiąc złotych). Stały Klient ma przesyłkę gratis już od wartości zamówienia przekraczającego 50 zł (pięćdziesiąt złotych). Dotyczy wyłącznie użytkowników zarejestrowanych.

Klient hurtowy – osoba prawna bądź fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która posiada uprawnienia nadane przez właściciela Sklepu. Klient hurtowy może zamówić produkty w cenach hurtowych 24h na dobę za pośrednictwem sklepu UrbanCity. Klient hurtowy dokonuje dalszej odsprzedaży produktów przez własne kanały sprzedaży.

Koszyk – element sklepu UrbanCity, gdzie Klient przenosi produkty, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć produkty, a także przejść do procesu zakupu.

Proces zakupu – gdy Klient skompletował w koszyku swoje produkty może przejść do procesu zakupu gdzie precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności, itp. Może również zachować wszystkie wprowadzone dane osobowe oraz historię zakupów rejestrując się.

Schowek – element sklepu UrbanCity, gdzie zarejestrowany Klient przechowuje informacje o interesujących go produktach. Jest informowany o zmianach cen i wyczerpywaniu się stanu magazynowego produktów.

Promocja Bomba – promocja polegająca na czasowym obniżeniu ceny wybranych produktów. Wybrane produkty są pokazywane w osobnym oknie promocji Bomba. Promocja Bomba jest ważna do wyczerpania zapasów produktu lub do czasu zakończenia promocji (decyduje czas finalizacji zamówienia, a nie czas dodania produktu do koszyka). W osobnym oknie jest odliczany czas do momentu zakończenia promocji Bomba.

Newsletter – cykliczna gazetka elektroniczna wydawana przez sklep UrbanCity, w której zamieszczane są m.in. informacje na temat oferty i aktualnych promocji. Newsletter jest wysyłany tylko do Klientów, którzy wyrazili chęć jego otrzymywania. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z prenumeraty Newslettera.

RSS – alternatywny sposób przeglądania zawartości stron internetowych bez konieczności jej wyświetlania. Korzystanie z RSS wymaga niekiedy zainstalowania odpowiedniego oprogramowania lub rozszerzenia. Najnowsze przeglądarki internetowe mają wbudowaną obsługę RSS. Kanały RSS udostępnione w sklepie UrbanCity umożliwiają wysyłanie informacji o nowych produktach, promocjach, a także nowych wątkach na blogu. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z usługi RSS.

Blog – witryna internetowa, będąca integralną częścią sklepu UrbanCity na której umieszcza się aktualności i informacje o szeroko rozumianej kulturze hip-hop i RnB. Klienci mogą komentować treści umieszczone na blogu. Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. W miarę możliwości usuwa komentarze wulgarne i naruszające dobre imię osób trzecich.

Konserwacja i Użytkowanie (dotyczy odzieży i obuwia) – produkty należy użytkować zgodnie z ich przeznaczeniem. W procesie użytkowania produkty naturalnie się zużywają szczególnie w miejscach zgięć, w częściach odpowiedzialnych za kontakt z innymi powierzchniami. W celu minimalizacji procesów zużycia produkty należy regularnie czyścić i konserwować - m.in. zgodnie z zaleceniami na metce. Produkty kolorowe mogą barwić i należy je prać z produktami o podobnych kolorach. Zaleca się pranie produktów odwróconych na lewą stronę. Produkty z aplikacjami należy prasować na lewej stronie. Należy unikać bezpośredniego prasowania aplikacji i nadruków na Produkcie. Ciemne jeansy mogą farbować obuwie w trakcie użytkowania - zaleca się przed pierwszym założeniem wyprać ręcznie z dodatkiem niewielkiej ilości octu spożywczego. Futra i kurtki skórzane i wełniane należy czyścić chemicznie w wyspecjalizowanych punktach. Czapki typu fullcap należy czyścić specjalnym zestawem czyszczącym bądź szczoteczką z niewielką ilością wody i mydła - należy unikać przemoczenia. Produkty z wełny należy prać w niskiej temperaturze używając wyspecjalizowanych detergentów, lub czyścić chemicznie. W trakcie konserwacji Produktów z naturalnych włókien: bawełna, wełna - produkty mogą się skurczyć po pierwszym praniu. W zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%. Produkty nienależycie konserwowane lub używane wbrew instrukcji mogą ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu za które nie będzie odpowiadał sklep.

Cookies (ciasteczka) - to pliki z informacjami konfiguracyjnymi, wysyłane do komputera użytkownika sklepu w celu identyfikacji i późniejszego ułatwienia korzystania z witryny. Nie są one szkodliwe dla komputera i danych w nim zawartych. Jest możliwe korzystanie ze sklepu także bez użycia plików Cookies, ale dopiero po odpowiednim ustawieniu przeglądarki internetowej. Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do Cookies w Twojej przeglądarce lub w konfiguracji usługi.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Wszelkie wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszego regulaminu dużą literą należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w regulaminie.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U.z 2014, poz. 121 z późn. Zm. ) a w przypadku Klientów będących konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014r., poz. 827).

Sklep UrbanCity informuje, że zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego regulaminu. O treści zmian regulaminu Klient sklepu UrbanCity zostanie poinformowany przez umieszczenie na stronie internetowej sklepu UrbanCity informacji o zmianie regulaminu, ze wskazaniem zmian regulamin. Wiadomość o zmianie regulaminu na stronie sklepu zostanie zachowana przez okres co najmniej 14. dni kalendarzowych.

Klienci, zarejestrowani i posiadający konto w sklepie UrbanCity zostaną również powiadomieni o zmianie regulaminu przez przesłanie na ich adres poczty elektronicznej (adres e-mail), podany w formularzu rejestracji, informacji o zmianach regulaminu, nie później niż na 14. dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany regulaminu.

Zmiany Regulaminu wejdą w życie w terminie podanym wraz z informacją o zmianie Regulaminu, nie wcześniej jednak niż po upływie 14. dni kalendarzowych od dnia zawiadomienia o zmianie Regulaminu na stronie internetowej.

Zmieniony Regulamin będzie wiązać Klienta, który zarejestrował Konto Klienta w Sklepie internetowym, o ile w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klient nie oświadczy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi rejestracji konta.

W razie zmiany niniejszego Regulaminu wszystkie umowy, zamówienia i rezerwacje złożone przed datą wejścia w życie zmiany Regulaminu będą realizowane zgodnie z Regulaminem w brzmieniu obowiązującym w dniu zawarcia umowy, złożenia zamówienia

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia do dnia 17 czerwca 2022



ZAŁĄCZNIK 1 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Adresat:

New Media s.c.

ul. Żmigrodzka 249 B,

51-129 Wrocław

e-mail: [email protected]

Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)

Lp. Nazwa Symbol /rozmiar Ilość Cena jednostkowa brutto

1.

2.

3.

4.

5.

Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów)

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data:

(*) Niepotrzebne skreślić.




ZAŁĄCZNIK 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

MIEJSCE NA PROSZĘ WYSŁAĆ TOWAR NA ADRES

DOŁĄCZENIE New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław

DOWODU ZAKUPU

IMIĘ I NAZWISKO OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ TOWAR:

NR ZAMÓWIENIA:

POWÓD REKLAMACJI:

ŻĄDAM (proszę zaznaczyć właściwą opcję) :

O NAPRAWY O WYMIANY O OBNIŻENIA CENY o …………PLN

ADRES ZWROTNY na który mamy odesłać towar:

IMIĘ I NAZWISKO:

ULICA:

KOD, MIASTO:

TELEFON:

KOD PRODUKTU (w przypadku wymiany na inny towar):

(kod produktu pojawia się na stronie koszyka po dodaniu produktu do koszyka)

DANE DO PRZELEWU:

IMIĘ I NAZWISKO:

ULICA:

KOD, MIASTO:

NR KONTA:

data i podpis Kupującego/Płatnika data i podpis Przyjmującego reklamację