POCZĄTKI
Marka Lyle & Scott została założona w 1874 roku przez Williama Lyle'a i Waltera Scott'a.
Cieszy się długą i udaną historią przesiąkniętą innowacją oraz jakością wykonania swoich produktów.
W ciągu ostatnich 146 lat marka rozwinęła się znacząco - od skromnej fabryki dzianin ze szkockiego miasta Hawick do globalnie rozpoznawalnej brytyjskiej marki z uznaniem wśród mężczyzn na całym świecie.
Lyle & Scott swoją popularność zdobył już w latach ’50 współpracując w ramach produkcji luksusowej odzieży damskiej z takimi domami mody jak Dior, Chanel czy Yves Saint Laurent.
GOLF
Bazując na doświadczeniu w produkcji męskiej odzieży, w latach '60 pojawiła się pierwsza linia golfowa Lyle & Scott. Zbiegło się to z wprowadzeniem motywu Złotego Orła, który jest kojarzony ze światowej renomy polami golfowymi Gleneagles.
Dzięki eleganckiemu designowi oraz wysokiej jakości wykonania, kolekcja została pozytywnie przyjęta przez najlepszych graczy na całym świecie - w tym przez Malcolma Gregsona oraz Briana Huggetta.
W latach '70 i '80 światowej klasy golfiści, tacy jak Jack Nicklaus i Greg Norman, osiągnęli zwycięstwa na British Open nosząc dzianiny Lyle & Scott.
NOWA GENERACJA
Nowa generacja odbiorców przyszła wraz z Mods - subkulturą młodzieżową powstałą w Wielkiej Brytanii. Zainteresowanie Modsów najnowszymi trendami mody oraz muzyką eksperymentalną spowodowało zaprezentowanie Lyle & Scott zupełnie nowym odbiorcom.
Lata '80 przyniosły styl Casual, który był odpowiedzią na potrzeby środowisk piłkarskich. Styl "grzecznego chłopca" pozwolił kibicom bardziej wtopić się w tłum co wyraźnie wpłynęło na ich sympatię do drogich marek. Był to ruch organiczny i pełen pasji. Spowodował, że wielu młodych ludzi postawiło na inteligentną elegancję w ubiorze codziennym.
TERAZ
Czerpiąc inspiracje z różnego, unikalnego dziedzictwa w sporcie i modzie łączymy wszystko z naszą pasją do innowacyjnego i nowoczesnego designu. Prezentując kilka katalogów produktów o różnej segmentacji oferujemy nowoczesną kolekcję, która wpisuje się w oczekiwania czterech grup Klientów: 16-24, 25-34, 35-55 oraz 45+.
"For every man in the world to proudly own
a piece of Lyle & Scott."