Moda na ekologiczne ubrania to obecnie jeden z najpopularniejszych współczesnych trendów. Często zdarza się, że firmy wykorzystują eko ubrania wyłącznie do zwiększenia sprzedaży, nie dostosowując produkcji do standardów zrównoważonego rozwoju. Iriedaily nie stosuje takich chwytów marketingowych. Poznaj wszystkie działania firmy, o których mówimy z dumą przedstawiając ofertę tej niemieckiej streetwearowej marki.
Zrównoważony rozwój i ubrania najwyższej jakości Iriedaily.
Iriedaily od początku do końca dba o zagwarantowanie przyszłym pokoleniom lepszych warunków do życia oddając swój wkład w ochronę przyrody. Ekologiczne podejście niemieckiej marki to nie tylko materiały, z których uszyte są ubrania, ale także przejrzyste szlaki handlowe, a także społeczna odpowiedzialność wobec wszystkich zatrudnionych przy produkcji i sprzedaży. Brandowa dewiza „Stay Different”, którą często możesz znaleźć na ubraniach w tym przypadku oznacza wyróżniać się lepiej - dla nas, miłośników ulicznej mody i samej planety. Od 1990 roku firma podejmuje kolejne kroki będąc świadomym, że nie da się od razu przejść do zrównoważonej przyszłości. Możesz śledzić krok po kroku jak działania Iriedaily zbliżają streetwear do naszej Planety.
Etapy ekologicznych działań w świecie mody według Iriedaily.
Żeby ekologiczna moda nie stała się jedynie marketingowym sloganem marka Iriedaily podjęła wiele kroków, często rezygnując z najprostszych rozwiązań w produkcji na rzecz ochrony środowiska. Iriedaily mówi wprost: musimy odpowiedzialnie obchodzić się z zasobami naturalnymi!
Aby działania marki były transparentne potrzebne było udowodnienie swojego podejścia do mody publicznie, dlatego Iriedaily jest członkiem wielu organizacji przyjaznych Planecie i oznacza swoje eko ubrania wzmacniając świadomość klienta, jakie kroki zostały podjęte dla ochrony środowiska.
Poznaj ekologiczne etapy działań Iriedaily:
1. Zrównoważone Materiały. Większość t-shirtów i swetrów Iriedaily jest uszyta z bawełny organicznej, ponadto co raz częściej marka sięga po materiały z recyklingu. Ostatnia kolekcja akcesoriów takich jak portfele i czapki została wykonana z naturalnego korka!
2. Fair Wear Foundation – od 2018 roku marka jest Liderem FWF. Najlepsze warunki w zakładach w Portugalii i Chinach gwarantuje przynależność do tej fundacji.
3. Certyfikacja PETA i materiały wegańskie to prawie wszystkie produkty w ofercie ulicznych ubrań Iriedaily. Kupując ubrania od Iriedaily w UrbanCity zwróc uwagę na etykietę VEGAN, która to potwierdza.
4. Iriedaily uczestniczy społecznie w akcjach ekologicznych, np. przekazując 10% kwoty zamówień dla fundacji OroVerde czy organizując eventy promujące eko modę.
5. Przejrzystość działań można co roku pooglądać w raportach testu wydajności marki i raporcie społecznym. W przypadku Iriedaily nie ma mowy o zarabianiu na eko trendach. Ta marka daje przykład innym jak powinien wyglądać zrównoważony rozwój.
Niemiecki streetwearowy brand wyróżnia się nie tylko eko podejściem do mody, ale także oryginalnymi wzorami. Nadruki na bluzach i koszulkach Iriedaily oraz wysokiej jakości kurtki przeciwdeszczowe i chroniące przed mrozem kurtki zimowe od wielu lat przyciągają wielbicieli mody ulicznej. Najwyższej jakości ubrania w połączeniu z bogatą tradycją przyjaźni odzieży ze środowiskiem daje powód, aby marka była doceniana nie tylko ze względu na branżę ale też całą otoczkę tego biznesu.
W sklepie UrbanCity stale poszerzamy ofertę ubrań, które promują zrównoważony rozwój. Jeżeli chcesz jednym kliknięciem przejść do oferty odzieży w stylu eko to kliknij TUTAJ.
Marki takie jak Carhartt i Urban Classics część swoich kolekcji poświęcają właśnie ekologicznym trendom streetwear. Damska część klientów UrbanCity na pewno ucieszy się z linii odzieżowej marki Mother Earth. Mother Earth to dobrze prosperująca nowa marka w UrbanCity, która już skrada serca kobiet. Materiały premium z organicznej bawełny są idealne dla delikatnej skóry i przede wszystkim przyjazne środowisku. Ubrania Mother Earth posiadają OEKO-TEX STANDARD 100, co oznacza, że nie posiada żadnych substancji szkodliwych dla środowiska. Marka dla świadomych klientek naszego sklepu jest zgodna z ideą less waste.
22 kwietnia to dzień Ziemii. Być może także okazja, żeby zastanowić się nad ideą zakupów ubrań ekologicznych i połączyć siły z wiodącymi markami streetwear, które promują zrównoważony rozwój w świecie ulicznej mody